vildarna

Alla inlägg den 9 december 2015

Av Albin - 9 december 2015 20:50

Jag har sett fram emot den nya imax biografen ganska länge nu men det var inget speciellt om jag ska var helt ärlig, den var lite större och lite småböjd men mer än så var det inte. Dessutom så verkar dom bara visa 3d filmer på imax biografen och jag gillar inte att se filmer i 3d.


Jag är väldigt besviken för jag hade väntat mig något i stil med Cosmonova. Det är ju verkligen en häftig upplevelse att se film på Cosmonova, man får ju svindel när man kollar på den stora duken. Problemet är bara att det visas så få och tråkiga filmer där. Jag har alltid tänkt att det vore coolt att se en riktig film på Cosmonova istället för en natur eller dokumentärs film och när jag hörde talas om att Sverige skulle få en imax biograf så blev jag naturligtvis väldigt glad. Tyvärr var det ingen riktig imax biograf i stil med Consmonova men jag ger inte upp hoppet, det finns säkert någon stor biograf i stil med Cosmonova i något annat land, England kanske har en, det är ju ganska nära ändå.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards